بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
در مدار پیروزی با درخشش استاشکووا

در مدار پیروزی با درخشش استاشکووا

 

در آستانه روز مبارزه عیله نژادپرستی و با شعارهایی در همراهی با این روز، تیم بانوان یوونتوس موفق شد به هجدهمین پیروزی پیاپی خود در رقابت‌های سری A دست یابد. بیانکونری با کسب این پیروزی 48 امیتازی شد و جایگاه نخست خود در جدول رده‌بندی را مستحکم‌تر از قبل کرد.

 

هفته شانزدهم بازی‌های سری A بانوان درحالی برگزار شد که تیم یوونتوس موفق شد میزبان خود فیورنتینا را با نتیجه 2 بر 1 مغلوب کند. در این بازی که آندره‌ا استاشکوا با یک بریس تماشایی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، در آستانه اول فروردین و روز بین‌المللی مبارزه علیه نژادپرستی در پشت لباس برخی بازیکنان شعارهایی در محکوم کردن تبعیض‌نژادی و آرزوی دنیایی بدون تبعیض حک شده بود.

 

 

در این بازی که استاشکووا در دقایق 13 و 44 موفق به گشودن دروازه حریف شد، لینا هرتینگ نیز نقش مؤثری داشت و توانست در پنجمین بازی متوالی یا گل بزند و یا پاس گل بدهد.

 

بازی با ورنا دو پاس گل و یک گل، بازی با امپولی گل، بازی با سن‌مارینو گل، بازی با میلان گل و پاس گل و بازی با فیورنتینا پاس گل.

 

ریتا گوارینو سرمربی بانوان یوونتوس نیز با اظهار شادمانی از کسب سه امتیاز و برگشت به خانه با یک پیروزی مهم گفت:

 

بدیهی است از این پیروزی خوشحال هستیم و این یک پیروزی مهم برای ما بود. موفق شدیم 90 دقیقه به خوبی تمرکز خود را حفظ کنیم. چندین موقعیت داشتیم که اگر از آنها به خوبی استفاده می‌کردیم بازی راحت‌تر پیش می‌رفت.

 

استاشکووا زننده هر دو بازی نیز با تقدیم گل‌هایش به هم تیم‌های خود گفت:

 

بسیار خوشحالم و ما یک نمایش فوق‌العاده تیمی ارائه دادیم. انجام یک بازی عالی و به‌ثمر رساندن دو گل واقعا باعث شادمانی من است. ما این راه را با همین روش ادامه خواهیم داد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: